مدیریت اعتبار حساب کاربری ساختمان
جهت استفاده از کلیه امکانات متنوع سامانه مدیر ابری ساختمان نیاز است مدیر ساختمان اقدام به تهیه اعتبار نماید. البته لازم به ذکر است برخی از تعرفه ها با لحاظ محدودیت هایی مانند سقف ایجاد واحد آپارتمانی، امکان استفاده رایگان را برای کاربران محترم مهیا می سازد. در ادامه، به نحوه مدیریت اعتبار حساب کاربری ساختمان می پردازیم.
مژده :
سامانه مدیر ابری ساختمان جهت اطمینان خاطر کاربران محترم خود، امکان درخواست عودت وجه تا 3 ماه را فراهم نموده و بی قید و شرط پرداخت می نماید.
جهت آشنایی بیشتر در رابطه با سامانه مدیر ابری ساختمان، به شما پیشنهاد می کنیم تا مقالات موجود در قسمت راهنمای استفاده از نرم افزار را مطالعه کنید.
مشاهده تعرفه ها
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، چنانچه ساختمان فعال شما دارای اعتبار حساب کاربری نباشد، سامانه مدیر ابری هشداری مبنی بر اقدام جهت تهیه اعتبار به کاربران نمایش می دهد.
بنابراین، مدیر ساختمان جهت تهیه اعتبار می تواند بر روی هشدار مربوطه کلیک کند. همچنین، می تواند مطابق تصویر زیر از طریق منوی “عملیات – مدیریت ساختمان – مشاهده تعرفه ها ” وارد فرم “مشاهده تعرفه” شده و اقدام به انتخاب و ایجاد صورتحساب نماید.
همانطور که مشاهده می کنید، امکان انتخاب تعرفه با شرایط گوناگون از قبیل بازه زمانی، تعداد و … برای مدیر ساختمان وجود دارد. پس از تعیین شرایط و انتخاب تعرفه مورد نظر می بایست بر روی دکمه “مشاهده صورتحساب” کلیک نمود.
پس از کلیک بر روی دکمه “مشاهده صورتحساب” پیغامی مشابه تصویر زیر مبنی بر تایید تعرفه انتخاب شده به کاربر نمایش داده می شود.
مشاهده صورتحساب ها
در صورت تایید جزئیات صورتحساب، جهت ایجاد صورتحساب و انتقال به فرم مربوطه، مدیر می بایست روی دکمه “مشاهده و پرداخت صورتحساب” کلیک نماید. پس از کلیک بر روی این دکمه، مدیر ساختمان به فرم “مشاهده صورتحساب ها” هدایت می شود. سپس، می تواند لیستی از صورتحساب های مرتبط با ساختمان خود را مطابق تصویر زیر مشاهده کند.
در فرم صورتحساب ها لیست تمام صورتحساب های ساختمان به همراه اطلاعات آن و همچنین وضعیت پرداخت قابل مشاهده است. مدیر ساختمان می تواند از طریق دکمه “پرداخت صورتحساب” اقدام به پرداخت نماید. پس از کلیک بر روی دکمه “پرداخت صورتحساب“، جزییات صورتحساب مربوطه مجددا به مدیر ساختمان نمایش داده می شود. در صورت تایید نهایی، سامانه مدیر ابری ساختمان کاربر را به صفحه درگاه پرداخت اینترنتی هدایت می کند. پرداخت هزینه اعتبار حساب کاربری سامانه مدیر ابری ساختمان از طریق کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است. این انتقال وجه بر روی بستری کاملا امن و از طریق رمز دوم یکبار مصرف انجام می گردد. بنابراین، کاربران با اطمینان کامل می توانند نسبت به پرداخت های خود از طریق این سامانه اقدام نمایند.
در صورتی که فرآیند پرداخت وجه به هر دلیل ناموفق باشد، کاربر به سامانه مدیر ابری ساختمان بازمیگردد و مطابق تصویر زیر، وضعیت صورتحساب به “وضعیت پرداخت ناموفق” تغییر می کند.
چنانچه مدیر ساختمان مجددا قصد پرداخت داشته باشد، می تواند طی مراحلی که پیش تر ذکر شد، اقدام نماید.
در صورت پرداخت موفق توسط مدیر ساختمان، اعتبار حساب برای ساختمان مورد نظر درج و کلیه امکانات سامانه مدیر ابری ساختمان در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین، جزئیات اعتبار حساب کاربری ساختمان در فرم مدیریت اعتبار ساختمان قابل مشاهده است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.