سوالات متداول

سوالات متداول در برگه سوالات متداول می توانید سوال های رایج خود را بخوانید و در صورت وجود سوال جدید آن را در بخش ارتباط آنلاین یا ارتباط با ما مطرح کنید

نرم افزار مدیر ابری ساختمان

صفحه اصلی

سوالات متداول

FAQ

سامانه مدیر ابری ساختمان، ابزاری است هوشمند در جهت مدیریت فرآیندهای مالی ساختمان شما. به کمک این سامانه، مدیر ساختمان قادر است انواع شارژ، هزینه، درآمد و … را برای ساختمان خود تعریف کرده و برای هر واحد به طور جداگانه محاسبه نماید.

جهت مشاهده هزینه استفاده از خدمات سامانه مدیر ابری ساختمان به قسمت تعرفه ها درسایت مراجعه فرمایید.

لازم به ذکر است جهت رضایت کاربران، عودت هزینه پرداخت شده تا 3 ماه بدون قید و شرط جزو تعهدات سامانه مدیر ابری ساختمان است.

سامانه مدیر ابری ساختمان این امکان را فراهم کرده است که علاوه بر مدیر ساختمان، مابقی اهالی ساختمان (ساکن یا مالک) بتوانند کلیه تراکنش ها و اطلاعات ثبت شده برای واحد خود را مشاهده نمایند.

سامانه مدیر ابری ساختمان بر بستر وب طراحی شده و شما می توانید علاوه بر دانلود نسخه اندروید (از طریق لینک مستقیم، کافه بازار)، از طریق مرورگر تمام دستگاه ها و سیستم های عامل نیز استفاده نمایید.

تیم پشتیبانی سامانه مدیر ابری ساختمان در هرلحظه در کنار شماست، علاوه بر سامانه چت وب سایت ModirAbri.ir ، شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در بخش “ارتباط با ما ” با تیم پشیبانی ما در تماس باشید. لازم به ذکر است فایل های آموزش مورد نیاز کاربران هم در اپلیکشن مدیر ابری ساختمان و همچنین در قسمت آموزش سایت ModirAbri.ir موجود می باشد.